تیم فوتبال گهر دورود
تیم فوتبال گهر دورود
آخرین اخبار و اهم مسائل ریز و درشت فوتبال گهر دورود

عبدالله ويسي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار برابر گهر اظهار داشت: فردا بازي مشکلي را داريم، شرايط هر دو تيم يکسان است. هر دو تيم به 3 امتياز مسابقه نياز مبرم دارند. به خصوص ما که ميزبان هستيم و نهايت تلاشمان را مي‌کنيم تا در اين ديدار خانگي نتيجه بگيريم، بچه‌هاي تيم ما آماده هستند تا ناکامي‌هاي هفته گذشته را جبران کنيم. طاهري، صادق‌خاني، سرهنگ و گشتي 4 بازيکن مصدوم ما هستند و در اين مسابقه ما را همراهي نمي‌کنند.

 

 

وي در مورد تغيير مکان مسابقه عنوان کرد: به هرحال اين اتفاقات پيش مي‌آيد. بايد به يکديگر کمک کنيم. طبق صحبتي که با کاظمي و مهربان داشتم هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفت و بازي ما در دستگردي انجام شود. تراکتور نمي‌توانست مقابل راه‌آهن در اکباتان بازي کند و ما هم کمک کرديم تا اين اتفاق بيفتد و مشکلي به وجود نيايد. براي ما فرقي نمي‌کند که در کجا بازي کنيم، ما چه در زمين خودمان باشيم و چه در زمين دستگردي تماشاگري نداريم.


 

 

ويسي در پاسخ به اين سؤال که شما تماشاگر نداريد؛ اما گهري‌ها تماشاگر دارند و براي تشويق به استاديوم مي‌آيند، عنوان کرد: گهر هر جا بازي داشت تماشاگرانش به استاديوم مي‌آمدند. آن‌ها هواداران خوب و خونگرمي دارند، اميدوارم هميشه از تيمشان حمايت کنند و ديگر اتفاقاتي که در بازي با ملوان رخ داد تکرار نشود. اميدواريم فردا هم بازي خوبي انجام شود و هواداران لذت ببرند.


 

 

ويسي افزود: پيکان آينده درخشان و خوبي دارد. من مي‌دانم که تيم‌مان پديده فصل مي‌شود. برخي مي‌پرسند که آيا پيکان به ليگ پايين‌تر سقوط مي‌کند به نظر من سؤال خنده‌دار و مضحکي است. ما در ليگ 34 هفته داريم و اگر در جام حذفي هم حذف نشويم بايد 6 تا 7 بازي هم در آنجا برگزار کنيم. اينکه پس از پايان 3 هفته بخواهيم بگوييم تيمي سقوط مي‌کند يا تيمي قهرمان مي‌شود واقعا مضحک است.


 

 

ويسي ادامه داد: از مربياني نيستم که بخواهم بگويم ما در تيممان انقلاب کرديم و الان در بدنسازي هستيم که نتوانستيم خوب عمل کنيم. ما  50 روز زودتر تمريناتمان را آغاز کرديم و بايد هماهنگ مي‌شديم. در بازي قبلي حق ما باخت نبود، ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم که اگر از آنها استفاده مي‌کرديم نتيجه چيز ديگري مي‌شد. همين مسئله باعث شد در همان شرايطي که ما باختيم تماشاگران داماش در پايان بازي برايمان دست بزنند.


 

 

وي عنوان کرد: مي‌توانم تيمم را بسته به ميدان بفرستم و برويم و مساوي بگيريم اما تيم من هجومي بازي مي‌کند، در دو بازي که ما مهمان بوديم 9 گل خورديم و اين نشان مي‌دهد که ما بسته بازي نمي‌کنيم. ساختار دفاعي تيم را درست مي‌کنيم و در آينده عملکرد بهتري را ارائه خواهيم داد چه من باشم در پيکان و چه کس ديگري هدايت تيم را برعهده داشته باشد. متأسفانه بعضي از دوستان اين هفته و آن هفته مي‌کنند و مي‌گويند ويسي اين هفته اگر نتيجه نگيرد اخراج مي‌شود.


 

 

سرمربي پيکان ادامه داد: پيکان ارث پدري من نيست که من بخواهيم هميشه در آن حضور داشته باشم. من اگر اينجا هم نباشم در يک تيم ديگر حضور پيدا مي‌کنم. ما در ايران مربياني را داريم که 20 سال است مربيگري مي‌کنند و حتي يک بار هم تيمي را نتوانستند هفتم يا هشتم جدول کنند. من بدون توجه به اين حرف‌ها کارم را دنبال مي‌کنم و به دنبال اين هستم که موفق شوم.


 

 

سرمربي تيم پيکان در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه شنيده مي‌شود با مديران تيم دچار اختلاف است، اظهار داشت: من با شما اختلاف نداشته باشم، با مديران تيم اختلاف ندارم. آنها از من خيلي راضي هستند و خيلي سنجيده و محترم با هم برخورد مي‌کنيم. الان استقلال و پرسپوليس نتيجه خوبي نگرفته‌اند، تيم‌هاي امير قلعه‌نويي معمولا در هفته‌هاي ابتدايي زير رده هشتم قرار دارند اما در ادامه مي‌آيند قهرمان مي‌شوند. دورتموند که سال گذشته قهرمان ليگ آلمان شد در اوايل فصل نتايج بدي گرفته بود. اصلا اختلافي وجود ندارد هيچ کس به من چيزي نگفته است، اتفاقا مديران تيم به من روحيه مي‌دهند و مي‌گويند حتي اگر به ليگ يک هم سقوط کنم تو در پيکان هستي. يک بار هم کسي به من حرفي نزده و تا به حال به من هيچ بي‌حرمتي نشده است.


 

 

ويسي در مورد اينکه چند تن از نفرات فصل گذشته پيکان که او آنها را نخواسته بود و به تيم گهر رفتند فردا مقابل پيکان بازي مي‌کنند، گفت: فوتبال همين است. ما اين مسائل را کش نمي‌دهيم به طور مثال امير قلعه نويي سال گذشته مربي تراکتور بود و امسال در استقلال حضور دارد. حالا ما بايد بياييم حاشيه درست کنيم. اگر اينطور باشد هيچ کسي نبايد به تيم ديگري برود، براي من به هيچ وجه قابل هضم نيست که بازيکني به تيم ديگري برود برعليه تيم قبلي يا مربي يا آن تيم صحبت کند. من براي اين بازيکنان آرزوي موفقيت مي‌کنم و فکر مي‌کنم افرادي که براي ديگران بد مي‌خواهند و آرزوي اين را دارند که نتيجه نگيرند مغز خود را بايد عوض کنند و رفتارشان اصلا درست نيست.


ويسي افزود: من آنقدر که به پيکان اميد دارم به زنده بودنم در يک سال آينده اميد ندارم. پيکان تيم جواني است که زيبا بازي مي‌کند. به تيمم خيلي اميد دارم. در فوتبال ايران ديگر هيچ تيمي از قبل بازنده يا برنده نيست و همه چيز در زمين مشخص مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:گهر دورود,لیگ برتر,پرسپولیس,اخبار گهر, هواداران گهر,عکس ورزشی گهر, توسط محسن