تیم فوتبال گهر دورود
تیم فوتبال گهر دورود
آخرین اخبار و اهم مسائل ریز و درشت فوتبال گهر دورود

عبدالله ويسي پس از پيروزي 3 بر 2 مقابل گهر دورود اظهار داشت: بازي بسيار سخت و نفس‌گيري را پشت سر گذاشتيم. هر دو تيم به دليل نتايج بازي‌هاي گذشته از لحاظ روحي و رواني دچار استرس و مشکل زيادي بودند اما ما در نهايت موفق شديم با يک بازي خوب و حساب شده به پيروزي برسيم و فشار روحي و رواني را از خود دور کنيم.

وي درباره اظهارات تارتار مبني بر اينکه بازيکنان پيکان خود را بي‌جهت به زمين مي‌زدند گفت: اين چه حرفي است که آقاي تارتار مي‌زند؟ دو بازيکن  زمين خوردند و همه ورزشگاه ديدند که مصدوم شدند. من هم مجبور به تعويض آنها شدم. مگر ديوانه‌ام بازيکني که براي من بسيار خوب کار مي‌کند را بيهوده تعويض کنم. از اين حرف‌ها تعجب مي‌کنم.

ويسي تاکيد کرد: فوتبال پينگ پنگ نيست که مصدوم نداشته باشد و بازي درگيرنه‌اي است. آقاي تارتار بداند ما اهل وقت‌کشي نيستيم. بازيکن 18 ساله‌ام ناگهان عضله پايش گرفت. حرف تارتار را اصلا قبول ندارم.

سرمربي پيکان خاطرنشان کرد: اميدوارم مربيان ما طاقت باخت را داشته باشند و وقتي که نتيجه را واگذار مي‌کنند دنبال اين حرف‌ها نروند. اگر تيم من وقت‌کشي کرده باشد بايد دو يا سه دقيقه وقت اضافه اعلام مي‌کردند نه 5 دقيقه. آقاي تارتار و ديگر عزيزان بدانند ما به دنبال فوتبال جوانمردانه هستيم و امکان ندارد براي برد دست به اين کارها بزنيم.

ويسي ادامه داد: من روي نيمکت با سرپرست پيکان سر خوزه درگير شدم. اين بازيکن را به زور آمپول علي رغم درد شديد آماده کرديم اما پشت سر من اين حرف‌ها را زدند.

وي ضمن انتقاد از برخي رسانه‌ها تاکيد کرد: متأسفانه همکاران شما در روزنامه ها و ساير رسانه‌ها براي من کربکندي و قاسم‌پور جايگزين پيدا کردند و به ما گفتند مربي اخراجي. کار من براي خودم و خيلي ديگر قابل احترام است. دوست دارم به جوانان کمک کنم و بدون واسطه بازيکنان جوياي نام را مورد استفاده قرار دهم. فوتبال برنده و بازنده دارد و اميدوارم با همين نفرات حتي اگر احتمال اين بود که بازنده باشيم همه مسائل جوانمردانه را رعايت کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:گهر دورود,لیگ برتر,پرسپولیس,اخبار گهر, هواداران گهر,عکس ورزشی گهر, توسط محسن